تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزش مناسب در بارداری، حد مجاز

تفریحات خسته‌کننده و هیجان‌آور منجر به زایمان زودرس، کم وزنی جنین و خستگی مفرط در زنان باردار می‌شود. استراحت زنان باردار باید متناسب با کار و فعالیت آنها باشد. همچنین 8 تا 9 ساعت خواب در دوران بارداری از حساسیت، زودرنجی و خستگی‌پذیری زنان باردار می‌کاهد؛ بنابراین بهتر است این افراد پس از صرف ناهار به مدت کوتاهی استراحت کنند که این امر در ماههای آخر بارداری بیشتر مورد تاکید قرار می‌گیرد. از سویی دیگر انجام ورزش سبک در دوران بارداری بسیار لذت‌بخش بوده و نوع ورزش به وضع مزاجی و علاقه بستگی دارد. زنانی که قبل از حاملگی به ورزشهای سنگین عادت دارند، در دوران بارداری هم می‌توانند این ورزشها را تحمل کنند اما آنچه مسلم است این که فعالیت، ورزش، کار اداری و کار در منزل هیچ وقت نباید تا حد خستگی مفرط ادامه داشته باشد. گفتنی است پیاده‌روی روزانه 2 تا 3 کیلومتر از ورزشهای مناسب دوران بارداری است و البته باید این مسافت در فواصل کم و دفعات متوالی باشد تا باعث ایجاد خستگی نشود. همچنین لازم است که زنان باردار در مواقع استراحت پاها را همسطح بدنشان قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزش مناسب در بارداری، حد مجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..