تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرده خواران قبیله آگوری در هند + تصاویر

در هند قبیله ای عجیب و غریب وجود دارد که مرده خوار بوده و با خوردن گوشت بدن انسان و استتفاده از استخوانهای آنها در ساخت ظروف معتقدند قدرت و نیروی زیادی دریافت می کنند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ اعضای یک قبیله عجیب و غریب مرده خوار در ساحل رود گنگ در هند زندگی می کنند، از استخوان های مردگان به عنوان تختخواب و از جمجمه های آنان به عنوان ظروف نوشیدنی استفاده می کنند!

آنها معمولا نزدیک به گورستان ها ساکن می شوند تا به راحتی بتوانند غذای مورد نیاز خود را تهیه کنند. افراد این قبیله گوشت بدن مردگان را می خورند و بدن های خود را با خاکستر آتش می پوشانند و معتقدند که این کار، پیری را از آن ها دور می کند و به آنان نیروی فوق العاده می بخشد.

قبیله آگوری و پیشینه آن 

قبیله آگوری  به معنای شجاع طایفه ای جدا شده از کابلاکا در قرن چهاردهم است که الهه هندی را می پرستیدند و آداب و رسومی وحشتناک داشتند که داراگ ماسون تصویربردار 37 ساله ایرلندی و کریستیانو اوستینلی، عکاس ایتالیایی زمان زیادی را با این قبیله گذرانده اند و از آداب و رسوم و اعتقادات عجیب و غریب آنان، عکس و فیلم تهیه کردند.

آدم خواران علاوه بر تغذیه از جسد مردگانی که سوزانده نشده اند، از ماری جوانا و الکل هم استفاده می کنند. افراد این قبیله معتقدند قدرت و نیرو، از زندگی میان مردگان و اجساد به دست می آید.

افراد این قبیله معتقدند که قدرت و نیرو، از زندگی میان مردگان و اجساد به دست می آید.

منبع: تیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرده خواران قبیله آگوری در هند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..