تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز بانک‌های بلاروسی به تجار ایرانی

با اعلام آمادگی یک بانک بلاروسی برای ارائه خدمات به تجار ایرانی، همکاری بانک‌های این کشور با تجار ایرانی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ایسنا نوشت: بانک تجارت و سرمایه کشور بلاروس برای ارائه خدمات مختلف بانکی به تجار و بازرگانان ایرانی و بلاروسی اعلام آمادگی کرده است.

خدمات قابل ارائه از سوی این بانک شامل گشایش اعتبارات اسنادی (ال سی) وارداتی و صادراتی و خدمات مربوط به آن، صدور ضمانت‌نامه‌های ارزی، نقل و انتقال منابع در کشورهای حوزه CIS و افتتاح حساب جاری است.

همچنین این بانک بلاروسی ارائه با مدیریت خطوط اعتباری (ریفاینانس) و صدور حواله‌جات ارزی بین ایران و بلاروس را نیز در بسته خدماتی خود گنجانده است.

با توجه به اینکه پس از برجام اتفاقات مثبتی در بخش‌های تجاری و بازرگانی ایران با سایر کشورها رخ داده بود اما همچنان در زمینه همکاری‌های بانکی موانع بسیاری وجود داشته و دارد که این اقدام کشور بلاروس را می‌توان یکی از اقدامات مثبت در جهت همکاری‌های بانکی بین دو کشور در زمینه ارائه خدمات به تجار ایرانی و بلاروسی دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز بانک‌های بلاروسی به تجار ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..