تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت موتورهای 250cc‌ بازار چقدر است؟ + جدول

بررسی بازار موتور سیکلت نشان از آن دارد برای خرید موتورسیکلت با حجم موتور بالای 250 سی سی باید تلاش بسیار کرد زیرا موتور صفر کیلومتر با حجم موتور بیش از 250 سی سی در بازار آنچنان وجود ندارد.

به گزارش مشرق، در بازار موتورسیکلت ایران، وسیله نقلیه تا حجم 250 سی سی اجازه تردد دارد و گواهینامه‌های پایه برای رانندگی با موتور سیکلت تا حجم موتور 250 سی سی را پوشش می‌دهد و خرید و فروش این دست از وسایل نقلیه موتور در بازار موتورسیکلت کار سختی نیست.

اما در چند وقت اخیر خرید و فروش موتورسیکلت با حجم موتور بیش از 250 سی سی تا حدودی سخت بوده و واردات و تولید این دسته موتورسیکلت آنچنان در کشور انجام نمی‌شود.

بررسی بازار نشان از آن دارد که موتورسیکلت صفر کیلومتر با حجم موتور بیش از 250 سی سی در بازار آنچنان وجود ندارد و برای سواری گرفتن از این موتورسیکلت‌ها باید، وسیله نقلیه کارکرده خریداری کرد.

قیمت موتورهای 250cc‌ بازار چقدر است؟ + جدول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت موتورهای 250cc‌ بازار چقدر است؟ + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..