تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در بهار 96

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن ضابطی افزود: کار داوری نهایی آثار ارسالی به جشنواره نیز با حضور استادان احمد توکلی، فریدون صدیقی و علی‌اکبر قاضی‌زاده به پایان رسیده و نفرات برتر در هر رشته هم مشخص شده‌اند.

وی در ادامه این گفت‌وگو به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن را 1696 اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 51 اثر خبر، 126 اثر گزارش خبری، 478 اثر گزارش، 236 اثر مصاحبه، 265 اثر یادداشت و سرمقاله، 70 اثر مقاله و 461 اثر مربوط به تیتر است.

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران افزود: کل افراد شرکت کننده در این جشنواره 614 نفر بودند که 358 نفر از آنان را همکاران مرد و 256 نفر دیگر را همکاران زن تشکیل می‌دادند.

ضابطی در ادامه گفت: همکاران رسانه‌ای از اغلب رسانه‌های کشور اعم از استانی و کشوری و با گرایش‌های مختلف سیاسی در این جشنواره شرکت کرده‌اند و البته سهم رسانه‌های استانی در میان آثار برتر نیز از نکات قابل توجه در این جشنواره است.

وی ابراز امیدواری کرد آثار ارسالی در جشنواره‌های بعدی رشد بیشتری یابد و سایر رشته‌ها نیز به جشنواره سالانه انجمن اضافه شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در بهار 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..