تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مامور قلابی کلاهبردار در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان از فردی که در هفته هاي اخير در مسير تهران به گرگان با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات دولتی و  گرفتن 23 میلیون ریال، به وی وعده وام 300 ميليون ريالي با درصد پایین داده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهي قرار گرفت.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: با بررسي حساب هاي بانك اعلامي به شاكي ، متهم شناسايي و با مجوز مراجع قضائي، دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

 وي ادامه داد: در بازرسي از اموال متهم يك عدد كپي رنگي كارت شناسايي مامور یکی از ادارات دولتی و تعداد زيادي كپي مدارك هويتي مربوط به افراد غير كشف شد.

سردار جاویدان گفت: در روند تحقيقات تكميلي، 25 نفر از مالباختگان شناسايي و مشخص شد متهم در مجموع بيش از سه ميليارد ريال از آنان كلاهبرداري كرده است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مامور قلابی کلاهبردار در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..