تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 15 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

ساعت: 13:53 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057629

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 15 کیلوگرم مواد مخدر از دو مجرم در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن خدایی در گفتگو با  صبح قزوین از کشف بیش از 15 کیاو گرم مواد مخدر در قزوین خبر داد و افزود: ماموران عملیات ویژه مواد مخدر استان با انجام  اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر در قزوین مطلع شدند. 

 خدایی ابراز کرد: با بررسی و تحقیقات پلیس مشخص شد این قاچاقچیان مقداری تریاک از استان هم‌جوار خریداری و در خودروی پراید جاسازی کرده‌اند و قصد انتقال آن به یکی از استان‌های شمالی کشور را دارند. 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بعد از شناسایی خودرو در بخش رامند دانسفهان، متهم و هم‌دست او را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 15 کیلو و 850 گرم تریاک کشف کردند. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 15 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..