تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره دانش آموزی جابربن حیان در خدابنده برگزار شد+تصاویر

ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057265

مرحله دوم هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی جابربن حیان مدارس ابتدایی شهرستان خدابنده با مشارکت ۷۵ آموزشگاه شهری و روستایی با حضور جمعی از اولیا ، آموزگاران و راهبران واعضای گروههای آموزشی در محل دبیرستان آیت اله خامنه ای شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،مرحله دوم  هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی جابربن حیان مدارس ابتدایی شهرستان خدابنده با مشارکت ۷۵ آموزشگاه شهری و روستایی با حضور جمعی از اولیا ، آموزگاران و راهبران واعضای گروههای آموزشی درمحل دبیرستان آیت اله خامنه ای شهر قیدار برگزارشد.

معصوم اکرادلو معاون آموزشی آموزشی آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در مراسم افتتاح  و داوری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار اشراق24، اظهارداشت: ۵۲۰ اثر در مرحله آموزشگاهی رقابت داشتند که پس از داوری ۲۳۵ اثر به مرحله دوم و شهرستانی راه یافته است که پس از رقابت و داوری توسط داوران و راهبران آموزشی ۱۵ اثر به مرحله استانی راه می یابد.

وی اهداف این طرح را تعمیق یادگیری دانش آموزان با مباحث درسی ، توجه به یافته های پژوهشی و مشارکتی و آشنایی دانش آموزان با مو ضوعات مختلف علمی عنوان نمود و اعلام کرد: این طرح از برنامه های اولویت دار دوره تحصیلی آموزش ابتدایی است که به مدت ۲ روز ادامه داشت و این رقابت هیجانی و اکتشافی حاصل تلاش ۱۴۵۰ نفر دانش آموز است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره دانش آموزی جابربن حیان در خدابنده برگزار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..