تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل کشت و صنعت مغان استعفا کرد/ انتصاب معاون برنامه و بودجه شرکت در سکوت رسانه ای

ساعت: 14:05 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057136

بر اساس شنیده ها اروجعلی محمدی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، بر اساس شنیده ها اروجعلی محمدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان روز گذشته از سمت خود استعفا کرد.

این خبر در حالی بصورت گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که بدون اینکه هنوز منبع رسمی خبر استعفای مدیرعامل کشت و صنعت مغان را تایید یا تکذیب کند برخی کانال ها و شبکه های اجتماعی از انتصاب میر جمال‌الدین پورپیغمبر معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان جانشین محمدی خبر می دهند.

اروجعلی محمدی از اسفند ماه 1392 سکان مدیرعاملی و رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را بر عهده داشته است.

وی وابسته به طیف اصلاح طلبان است و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از مسئولان اصلی ستاد حسن روحانی در استان آذربایجانشرقی بود و در زمان دولت اصلاحات نیز چند سالی به عنوان مدیر عامل در شرکت مغان خدمت کرده است.

استعفای اروجعلی محمدی در حالی مطرح است که وی چند روز پیش در سکوت رسانه ای طی حکمی، حسین بیدار را به سمت معاون برنامه و بودجه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منصوب کرد.

بیدار در شورای اصلاح طلبان پارس آباد عضویت دارد و پیش از این در پست دبیر فیزیک در مدارس این شهرستان مشغول خدمت بود که اخیراً به عنوان مامور از اداره آموزش و پرورش پارس آباد به شرکت مغان منتقل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل کشت و صنعت مغان استعفا کرد/ انتصاب معاون برنامه و بودجه شرکت در سکوت رسانه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..