تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کشت و صنعت مغان یکجا عزل شدند + اسامی هیات مدیره جدید

ساعت: 14:00 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057297

در حالی که برخی سایتها و شبکه های اجتماعی خبر از استعفای مدیرعامل کشت و صنعت مغان داده بودند یک منبع آگاه خبر از عزل مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفتگو با آران مغان خبر از عزل مدیرعامل و سه نفر از چهار نفر اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.

در حالی که برخی شبکه های اجتماعی نزدیک به مدیرعامل شرکت خبر از استعفای اروجعلی محمدی مدیرعامل کشت و صنعت مغان داده بودند لحظاتی پیش یک منبع آگاه خبر از عزل اروجعلی محمدی مدیرعامل و علی علیزاده، محمدباقر پویانفر و رحیم رستمی اعضای هیات مدیره این شرکت خبر داد.

این منبع آگاه، علت عدم برکناری شهریار نگاهی را اینطور بیان کرد: با توجه با اینکه برای عزل همه اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان بایستی مجمع تشکیل و اعلام نظر دهند برای اینکه این اتفاق نیافتد در ابتدا سه نفر از اعضای هیات مدیره این شرکت عزل و فعلا بنا بر حفظ شهریار نگاهی در هیات مدیره شرکت تاکید شد اما گفته میشه که وی نیز طی چند ماه آینده از این سمت عزل خواهد شد.

این منبع آگاه همچنین از حکم وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر انتصاب میر جمال‌الدین پورپیغمبر معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به عنوان مدیرعامل کشت و صنعت مغان و آقایان: محمود علایی ، نادری و عدیل سروی (رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل) به عنوان اعضای هیات مدیره جدید این شرکت خبر داد.

گفته می شود در پشت این عزل و نصب ها خلیل آقایی معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی دست دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کشت و صنعت مغان یکجا عزل شدند + اسامی هیات مدیره جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..