تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازرسی از 1406 مرکز توسط اکیپ های بهداشتی کلاله

ساعت: 13:48 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057494

معاون بهداشتی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله گفت: در ایام تعطیلات عید سال 96، بازرسی از 1406 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط 10 اکیپ بهداشتی انجام می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، شمس الدین کر در گفتگویی اظهار داشت: از اول اسفند ماه ، 10 اکیپ بهداشتی که 7 اکیپ مربوط به روستاها و 3 اکیپ مربوط به حوزه شهری است، کار نظارت و بازرسی بر حدود 1406مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی مثل تفرجگاهها ، ترمینالهای مسافربری ، مساجد ، زائرسراها، محل اسکان و استقرار مسافران نوروزی و سامانه های آبرسانی را انجام می دهند.

وی افزود: فعالیت این اکیپ های بهداشتی از 8 صبح تا 8 شب خواهد بود که این روند تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

مهندس کراعلام کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده موارد تخلف بهداشتی با شماره تلفن 35421720 یا 1490 تماس بگیرند تا مسئولین مربوطه در این حوزه ، پیگیری های لازم را بعمل آورند.

معاون بهداشتی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله در خصوص کشیک نوروزی نیز، گفت : بعد از شروع کارناوال وحرکت نمادین، بازدید مسئول بهداشت محیط و کارشناسان ناظر و بازرس از رستوران ها بعمل آمد و آموزش های لازم به متصدیان ارائه شد.

عبدالصادق یپان غراوی سرپرست واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کلاله نیز گفت: بازرسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی و منابع آب با تاکید بر رعایت بهداشت فردی، بهداشت موادغذایی، بهداشت فیزیکی ساختمان و ابزار و وسایل کار، بازدید و بازرسی خواهند کرد و همچنین تفرجگاه ها، زیارتگاه ها، رستوران ها، قنادی ها و نانوایی ها بطور ویژه نظارت و بازرسی می شود.

kalalekhabar 1

kalalekhabar 2

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازرسی از 1406 مرکز توسط اکیپ های بهداشتی کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..