تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه روستای قودنه شهرستان کلاله در آتش سوخت/ دانش آموزان دچار آسیب نشدند+ عکس

ساعت: 13:48 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057502

آموزشگاه مالک اشتر روستای قودنه پایین کلاله امروز صبح دچار حریق شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، صبح امروز آموزشگاه مالک اشتر روستای قودنه پایین کلاله دچار حادثه آتش سوزی شد .

آموزشگاه مالک اشتر با 52 دانش آموز امروز صبح به علت آتش گرفتن بخاری کاربراتوری و استاندارد دچار حریق شد که خوشبختانه هیچ دانش آموزی آسیب ندید و تمامی آنها سالم هستند .

این آتش سوزی ابتدا از کلاس هشتم شروع و سپس به دو کلاس دیگر هم سرایت کرد اما دفتر آموزشگاه دچار آتش سوزی نشد و خسارتی ندید.

مدیر آموزشگاه به همراه مردم روستا پس از آغاز آتش سوزی با کمک کپسول های آتش نشانی و آب شروع به اطفای آن کردند که با ورود آتش نشانی ، آتش بطور کامل مهار شد.

گفتنی است دانش آموزان آموزشگاه مالک اشتر در ادامه ی سال تحصیلی در شیف مخالف آموزشگاه ابتدایی شهید تاتی زاده قودنه پایین و دانش آموزان آموزشگاه دخترانه ریحانه هم با توجه به تعداد کم دانش آموزان در شیفت موافق آموزشگاه ابتدایی ادامه تحصیل خواهند داد و نیاز به رفتن به روستای های همجوار را ندارند.

ghodaneh

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه روستای قودنه شهرستان کلاله در آتش سوخت/ دانش آموزان دچار آسیب نشدند+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..