تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نوروزی پژمان بازغی در ویژه برنامه سال تحویل «محله گل و بلبل»

 
هفت‌سین هر شبکه را ویژه برنامه سال تحویل و سریال و دیگر برنامه نوروزی آن شبکه تشکیل می دهد. 

 
بر طبق این گزارش و مبتنی بر شنیده‌ها،  امسال شبکه دو سیما شگفتانه خود را با همراهی اهالی «محله گل و بلبل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و با اجرای پژمان بازغی به عنوان ویژه برنامه تحویل سال به روی آنتن می‌برد.  


«محله گل و بلبل» عنوان برنامه‌ای است که داریوش فرضیایی (عموپورنگ) اجرای آن را برعهده دارد و بازیگران مختلفی چون نعیمه نظام دوست،  ساراخویینی‌ها، نادر سلیمانی،  امیر نوری، امیر محمد متقیان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.  


گویا امسال اهالی این محله و همچنین مدیران شبکه دو سیما قصد دارند نوروز 96 را با همراهی بابا نوروز محله گل بلبل تحویل کنند.  

گفتنی است؛ پیش از این طی خبرهای منتشر شده پژمان بازغی به عنوان مجری سال تحویل شبکه در سیما معرفی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نوروزی پژمان بازغی در ویژه برنامه سال تحویل «محله گل و بلبل»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..