تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل و کد نام گوشی گلکسی نوت 8 لو رفت

از آن‌جایی که به زمان معرفی پرچمداران سال 2017 سامسونگ، یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس در حال نزدیک شدن هستیم، خبرهایی از گوشی بعدی این کمپانی یعنی گلکسی نوت 8 به گوش رسیده است.

SamMobile این گوشی را با کد “Great” یا همان بزرگ نام‌ گذاری کرده است. از این نام می‌توان به این نتیجه رسید که نوت 8 یک اسمارت‌فون موفق خواهد بود و قرار است شکست فاجعه بار نسل قبلی‌اش یعنی نوت 7 را جبران کند.

علاوه بر کد نام این گوشی، شماره مدل نوت 8 هم در این سری اطلاعات منتشر گردیده است. SM-N950F قرار است شماره مدل سری جدید نوت سامسونگ باشد. همچنین بر اساس همین گزارش منتشر شده از SamMobile، یک مدل خاص از نوت 8 قرار است نسخه‌ اصلاح شده نوت 7 باشد. این نسخه قرار است با مدل SM-N935 به بازار عرضه گردد.

علاوه بر S8 و S8 پلاس، به شدت برای سری جدید نوت سامسونگ هیجان‌ داریم و همچنان منتظر آن می‌مانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل و کد نام گوشی گلکسی نوت 8 لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..