تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیلان میزبان مسابقات دوچرخه سواری سایکل کراس کشور شد

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت: این مسابقه روز جمعه هفته جاری بیستم اسفندماه در منطقه سقالکسار شهرستان رشت برگزار خواهد شد.
سیدایمان دلیل حیرتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی نیز دارد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری رشته سایکل کراس دعوت خواهند شد.
وی اظهار کرد: رشته سایکل کراس ترکیبی از رشته های دوچرخه سواری کورسی و کوهستان است که به تازگی در ایران راه اندازی شده و خوشبختانه استان گیلان نیز میزبان برگزاری این رشته مهیج دوچرخه سواری است.
وی ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری ، نفرات برتر این رشته انتخاب و به عضویت تیم ملی سایکل کراس درخواهند آمد تا سال 96 در مسابقات برون مرزی حضور یابند.
در استان گیلان بیش از 300 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی دوچرخه سواری ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
سقالکسار روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رشت در استان گیلان است که در ۱۵ کیلومتری جنوب این شهر ، در دهستان لاکان قرار دارد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیلان میزبان مسابقات دوچرخه سواری سایکل کراس کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..