تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی یک درصد کاهش یافت

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در این مدت 72 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون شهری در این استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه قبل کاهش 24 درصدی تلفات را نشان می دهد.
وی بیان کرد: تلفات جاده ای استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی از 377 نفر در سال گذشته به 395 نفر در سال جاری رسیده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این مدت پلیس راه و راهور این استان با 625 هزار تخلف رانندگی در درون شهرها و جاده ها برخورد شده است.
سردار عزیزی عنوان کرد: وقوع سرقت در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل هفت درصد کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: استان مرکزی در این مدت در بحث نزاع های دسته جمعی و فردی پس از چهار سال با کاهش روبه شده است .
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 229 نزاع دسته جمعی در این استان رخ داده که نسبت به 240 نزاع دسته جمعی سال گذشته کاهش چهار درصدی را نشان می دهد.
سردار عزیزی عنوان کرد: 12 هزار و 132 نفر در این مدت در حوزه نزاع فردی در این استان دستگیر شده اند که نسبت به دستگیری 18 هزار د 546 نفر در مدت مشابه، 35 درصد کاهش یافته است‌.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و 111 کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشف 32 درصدی را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: استان مرکزی در این مدت در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر رتبه اول کشور را از آن خود کرده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در این مدت 15 هزار و 974 معتاد و خرده فروش و 428 نفر قاچاقچی دستگیر و 26 باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز منهدم شده است.
سردار عزیزی گفت: 342 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف و ضبط شده و در این راستا یکهزار و 208 فقره پرونده تشکیل شده است.
وی عنوان کرد: کشف این میزان کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد و تعداد تشکیل پرونده ها 49 درصد افزایش را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و 127 نفر در راستای مبارزه با قاچاق کالا در این استان دستگیر شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل 38 درصد افزایش یافته است.
سردار عزیزی بیان کرد: افزایش 25 درصدی برخورد با تخلفات صنفی، افزایش 349 درصدی کشف موادمحترقه پرخطر و افزایش کشف 61 درصدی جرایم سایبری از دیگر توفیقات بوده است.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 29 فقره قتل در این استان به وقوع پیوسته که نسبت به آمار قتل 26 فقره سال گذشته، چهار درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: 6 فقره از قتل فجیع امسال در یک روز و توسط یک نفر صورت گرفت اما قاتل در کمترین زمان و پس از چند ساعت دستگیر شد.
از ابتدای امسال تاکنون وقوع جرایم مختلف در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش یافته است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی یک درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..