تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاري مراسم روز درخت كاري با همكاري بانك ايران زمين در استان فارس

مراسم روز درخت كاري در نخستين روز از هفته منابع طبيعي و روز ملي درختكاري، مراسم مشتركي با همكاري مديريت شعب بانك ايران زمين استان فارس، بوشهر و كهكيلويه و بويراحمد، اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري فارس و شهرداري شيراز در ارتفاعات مشرف به شهر شيراز برگزار شد.

به گزارش شما نیوز: در اين مراسم حسن شاهي مدير شعب اين بانك با اشاره به اهميت حضور نهادها در برنامه‌هاي حفاظتي گفت: بانك ايران زمين مسئوليت اجتماعي خود را در حوزه محيط زيست تعريف كرده است و با اجرا و حضور در برنامه‌هاي اينچنيني سعي دارد فرهنگ حمايت و حفاظت از محيط زيست را در بين مردم گسترش دهد.
حسن شاهي افزود: در سالي كه به انتهاي آن نزديك مي شويم تلاشهاي زيادي با همراهي بانك و مشتريان در جهت رشد و گسترش فرهنگ پاسداشت محيط زيست و احترام به طبيعت انجام شد كه از آن جمله مي‌توان به اجراي برنامه‌هاي پاكسازي در سراسر كشور، حمايت از برنامه يحيي (تقدير از محيط‌بانان)، ساخت سرود جنگل تشنه با اجراي هنرمند ارجمند خشايار اعتمادي، حضور در نمايشگاه مطبوعات در غرفه‌ي محيط زيست، حمايت از مسابقه نقاشي كودكان و نوجوانان با عنوان «بهره‌وري سبز و حفظ محيط زيست»، حذف كاغذ از مكاتبات اداري بانك، حضور در همايش مسئوليت اجتماعي و دريافت تنديس آن، ساخت تيزر و پيام‌هاي محيط زيستي و .... اشاره كرد، كه جز با همراهي و حمايت همياران محيط زيست امكان پذير نبود است.
كميته بازاريابي بانك ايران زمين استان فراس ضمن پذيرايي از مدعوين و حاضرين در مراسم، برگه هاي قرعه كشي طراحي شده با شعار "براي زندگي همين يك زمين را داريم" به همراه لگوي بانك ايران زمين را در بين مردم توزيع كردند.
سعادتي مدير آموزش و ترويج اداره منابع طبيعي ضمن تقدير و تشكر از بانك ايران زمين و حسن شاهي، اين بانك را پيشرو در زمينه ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست دانست و گفت: بانك ايران زمين با شعار زيباي "براي زندگي همين يك زمين را داريم" اقدامات ارزنده اي را در جهت حمايت از محيط زيست انجام داده است. وي با توجه به شعار امسال منابع طبيعي تحت عنوان هميار طبيعت باشيم بانك ايران زمين را به عنوان هميار طبيعت معرفي كرد.
در ادامه مراسم قرعه كشي انجام و ۲۰۰ عدد كارت هديه منقوش به شعار "همين يك زمين را داريم"به حاضرين اهدا شد.
در پايان اداره منابع طبيعي استان جايگاهي را جهت كاشت نهال به بانك ايران زمين اختصاص داد. حسن شاهي به همراه همكاران محترم نهالي را به نام بانك ايران زمين غرس نمودند.
سيد محمد علي افشاني استاندار فارس در اين مراسم در جمع مسئولان و مدعوين حاضر در اين مراسم با اشاره به اهميت حفظ جنگلها و طبيعت، به لزوم مشاركت همه ادارات و مردم در برنامه هاي هفته منابع طبيعي و روز درختكاري تاكيد كرد.
در بخشي اين مراسم استاندار فارس، مدير كل منابع طبيعي، شهردار شيراز، روساي سازمانهاي جهاد كشاورزي، صنعت، معدن و تجارت، اعضاء شوراي اسلامي شهر،جمع كثيري از مسئولان شهر، كاركنان سازمانهاي فضاي سبز، منابع طبيعي و محيط زيست، تشكل هاي مردم نهاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمع زيادي از نهاد هاي اجتماعي و دانش آموزي به همراه حسن شاهي مدير شعب بانك ايران زمين استانهاي فارس، بوشهر و كهكيلويه و بويراحمد، جناب آقايان فاطمي و عليزاده معاونين استان، اعضاء كميته بازاريابي و جمعي از روساي شعب در پارك جديد بام شيراز برگزار شد.
سيد محمد علي افشاني استاندار فارس در اين مراسم در جمع مسئولان و مدعوين حاضر با اشاره به اهميت حفظ جنگلها و طبيعت، به لزوم مشاركت همه ادارات و مردم در برنامه هاي هفته منابع طبيعي و روز درختكاري تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه هفته منابع طبيعي فرصت مغتنمي براي ترويج فرهنگ كاشت درخت و جلوگيري از تخريب طبيعت است گفت: هريك از افراد جامعه در اين هفته با غرس يك نهال مي توانند در توسعه فضاي سبز و جلوگيري از فرسايش خاك سهيم باشند.
مهرزاد بوستاني مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان نيز در اين مراسم با اشاره به توزيع ۴۰۰ هزار اصله نهال در شهرستان هاي استان اظهار داشت: اين نهال ها در طول هفته منابع طبيعي در بين اقشار مختلف مردم در شهرستان هاي استان توزيع خواهد شد.
در ادامه اين مراسم گروه هاي سرودي از مدارس مختلف شهر به اجراي برنامه هايي در خصوص روز درختكاري پرداختند.
اين مراسم با حضور استاندار فارس، مدير كل منابع طبيعي، شهردار شيراز، روساي سازمانهاي جهاد كشاورزي، صنعت، معدن و تجارت، اعضاء شوراي اسلامي شهر،جمع كثيري از مسئولان شهر، كاركنان سازمانهاي فضاي سبز، منابع طبيعي و محيط زيست، تشكل هاي مردم نهاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمع زيادي از نهاد هاي اجتماعي و دانش آموزي به همراه حسن شاهي مديريت محترم شعب بانك ايران زمين استانهاي فارس، بوشهر و كهكيلويه و بويراحمد، فاطمي و عليزاده معاونين استان، اعضاء كميته بازاريابي و جمعي از روساي شعب در پارك جديد بام شيراز برگزار گرديد.

منبع: روابط عمومي بانك ايران زمين




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاري مراسم روز درخت كاري با همكاري بانك ايران زمين در استان فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..