تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام90 نفر از دانشجویان دانشگاههای بستان آباد به مناطق عملیاتی


وی گفت:در اردوی فرهنگی زیارتی که به همت سپاه ناحیه بستان آباد و همکاری دانشگاه های شهرستان بستان آباد برگزار می شود دانشجویان به مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.


وی با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل (ره) که جبهه های دفاع مقدس را یک دانشگاه می دانستند افزود: دوران دفاع مقدس و افتخارات آن ماحصل خون هزاران شهید است و اردوهای راهیان نور بستری بسیار مناسبی برای آشنایی نسل جوان با سبک زندگی شهداست.


سرهنگ محمدی افزود: دوران دفاع مقدس شناسنامه انقلاب است و ریشه موفقیت های امروز کشور در مقاومت ها و تلاش های دوران دفاع مقدس است.


فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران این اردو گفت: اردو همراهی امیدواریم دانشجویان عزیز سال جدید را با اثرات معنوی حاصل از فضای شهدا آغاز کنند و  از رشادت های شهدای بزرگوار درس بگیرند.

در این اردو جناب سرهنگ بلوری و  جناب سرهنگ اسماعلی دوتن از یادگاران دفاع مقدس به عنوان راوی در کاروان ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام90 نفر از دانشجویان دانشگاههای بستان آباد به مناطق عملیاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..