تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو ایوانکوویچ و ماجرای فرار او در پيونگ‌يانگ

برانکو ایوانکوویچ : سايت پوسان كره جنوبی گزارش جالبی از حمله ده‌ها كره‌ای خشمگين به سرمربی تيم ملی ايران منتشر كرده است.

برانکو ایوانکوویچ

 ۱۲ سال قبل در ماه مارس سال ۲۰۰۵ تيم ملي ايران در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۰۶ موفق شد كره‌ شمالي را با ۲ گل در پيونگ‌يانگ شكست دهد كه اين موضوع با شورش طرفداران كره‌اي در پايان ديدار همراه شد. سايت پوسان كره روز گذشته در گزارشي در اين خصوص نوشت: اين ديدار با قضاوت محمد كوسا از سوريه در استاديوم كيم ايل‌سونگ پيونگ‌يا‌نگ برگزار شد كه پس از پيروزي ۲ بر صفر ايران هزاران طرفدار خشمگين كره‌اي شورش كرده و به سوي داوران و بازيكنان ايراني بطري آب و صندلي پرتاب كردند البته خبر شورش اوباش در كره ‌شمالي كه كشوري طرد شده در جهان است كمتر در جهان بازتاب يافت اما شرايط به شدت خطرناك بود.

برانکو ایوانکوویچ

 ده‌ها تن از طرفداران كره‌اي هنوز زماني كه برانكو سرمربي ايران در ميدان بود به زمين حمله‌ور شدند تا با فرار سرمربي ايران كنفرانس مطبوعاتي او هم لغو شود. برانكو سرمربي وقت ايران در اين خصوص به سايت AFC گفته بود: «زمين فوتبال يك فضاي ورزشي است اما در پيونگ‌يانگ شرايط خيلي خطرناك بود و با اتفاقات رخ داده من مطمئن بودم كه AFC كره ‌شمالي را محروم خواهد كرد.» در نهايت ژاپني‌ها با استفاده از نفوذ خود در AFC كره‌ شمالي را محروم كردند و در ديدار برگشت به جاي بازي در پيونگ‌يانگ در تايلند اين تيم را شكست دادند. جالب اينكه تلويزيون كره‌ شمالي هم فقط دقايقي گزينش شده از ديدار با ايران را پخش كرد.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

برانکو و رامین رضاییان | چالش مانکن بعد از داد و بیداد سر میز شام!

عکسی زیبا از بهنوش بختیاری در کنار برانکو

حمله کارلوس کی روش به برانکو در نیمه شب!! + عکس

شعار و توهین سرخ‌ها علیه برانکو و بازیکنان پرسپولیس

دو پیشنهاد برانکو برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو ایوانکوویچ و ماجرای فرار او در پيونگ‌يانگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..