تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحیمی: بهترین تیم تاریخ هندبال را در اختیار داریم

رحیمی: بهترین تیم تاریخ هندبال را در اختیار داریمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رحیمی در پایان مجمع فدراسیون هندبال اظهار داشت: همیشه سعی کردم حرف‌های کلیشه‌ای نزنم. به جرات می‌گویم بهترین تیم هندبال را از زمان تاسیس تاکنون در اختیار داریم.

رئیس جدید فدراسیون فدراسیون هندبال در خصوص حواشی این رشته عنوان کرد: باید از این به بعد بزرگان در اختلاف با جوانان گذشت کنند و هم ورزشکاران احترام بزرگان را حفظ کنند. قطعا این مسائل را در فدراسیون حل و فصل خواهیم کرد.

رحیمی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال و استفاده از مربی خارجی خاطرنشان کرد: قطعا سرمربی تیم ملی خارجی خواهد بود و سرمربی بسیار خوبی را انتخاب خواهیم کرد. این تیم با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد حتما نیاز به سرمربی خارجی دارد. در حال حاضر بهترین گلزن اروپا یک ایرانی است و ما باید با توجه به این بازیکنان از حضور سرمربی خوب یاستفاده کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان تاکید کرد: سعی می‌کنیم در فدراسیون از وجود بهترین و متخصص‌ترین افراد استفاده کنیم و شایسته‌سالاری در فدراسیون هندبال حاکم شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحیمی: بهترین تیم تاریخ هندبال را در اختیار داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..