تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ اینترنت از بلا تکلیفی درآمد

بر این اساس مصوابات و با سررسید مهلت داده شده  ،رگولاتوری برای اجرای آن، اپراتورهای ارتباطی ملزم  شدن تا ترافیک اینترنت را از خود اینترنت تفکیک کنندو به صورت شفاف آن را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

 قابل ذکر است؛ شرکت زیر ساخت در این مصوبه موظف به ایجاد  "لایه ملی ترانزیت IP"طی یک ماه آینده شده که به وسیله آن ترافیک ارتباطات داخلی به صورت مجزا از ترافیک بین الملل با تعرفه معادل حداکثر یک دهم تعرفه اینترنت در اختیار اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات قرار گیرد.

در آخرین جلسه ای که در کمسیون تنظیم مقررات صورت گرفته است  مفاد مربود به مصوبه آذرماه به شماره 248 اصلاح شدو بر این اساس به تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت تا 30 دی ماه مهلت داده شده بود که امکان تفکیک ترافیک داخل و بین الملل را به نحوی برای همه کاربران ایجاد کنند که تعرفه و سرعت دسترسی به این سرویس متفاوت باشد.

در جدید ترین مصوبه کمسیون تنظیم مقررات مصوب شده  که سقف تعرفه ارتباطات داخلی 50 درصد سقف مصوبه تعرفه ارتباطات بین الملل تعریف شده و این تفاوت باید در حجم‌های خریداری شده از سوی کاربر و بسته‌های تعریف شده اینترنت به صراحت و به صورت تفکیک شده، رعایت شود ضمن اینکه کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات کف تعرفه ترافیک داخلی را  10 درصد سقف تعرفه قبلی و کف تعرفه ترافیک بین الملل ایران را 60درصد سقف تعرفه مصوب تعیین کرد.

بر اساس جلسه های صورت گرفته کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که محاسبه حجم اینترنت کاربران بر اساس مجموع ترافیک ارسال و دریافت تیین خواهد شد.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ اینترنت از بلا تکلیفی درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..