تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




80 نماینده خواستار برخورد با ۲ عضو هیأت‌رئیسه شدند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تعداد نمایندگان امضاکننده نامه به علی لاریجانی رئیس مجلس درباره لزوم اقدام عملی در قبال دیدار دو عضو هیئت‌رئیسه مجلس با یکی از سران فتنه به 80 امضا رسید.

در این نامه که تعداد امضاهای آن رو به افزایش است، با اشاره به دیدار جمعی نمایندگان عضو لیست «امید» با یکی از سران فتنه 88 در هفتم اسفند، خطاب به رئیس مجلس آمده است: «براساس موظف مصرّح و سوگندی که یاد کرده‌ است وظیفه دارید از شأن مجلس شورای اسلامی و حیثیت نمایندگان حفاظت و صیانت نمایید». 

در این نامه که در روزهای آینده قرار است تحویل رئیس مجلس شود، تصریح شده است: «ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری این رسالت و مسئولیت سنگین، مصرانه منتظر اقدامات عملی جنابعالی هستیم». 

انتهای پیام/

http://fna.ir/H6224E



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «80 نماینده خواستار برخورد با ۲ عضو هیأت‌رئیسه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..