تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزدهای جایزه لارنس اولیویه معرفی شدند/ هری پاتر رکورد زد

نامزدهای جایزه لارنس اولیویه معرفی شدند/ هری پاتر رکورد زد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جایزه لارنس اولیویه در انگلستان معادل جایزه تونی در آمریکا است و هر سال از سوی جامعه تئاتر لندن به برترین‌های تئاتر این شهر اهدا می‌شود.

در تازه‌ترین دوره این جوایز نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» با نامزد شدن برای ۱۱ جایزه رکوردی تازه به نام خود ثبت کرد. این نمایش سال آینده در برادوی نیز روی صحنه خواهد رفت. این نمایش در رشته‌های بهترین نمایش، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن نقش مکمل نامزد دریافت جایزه شده است.

نمایش موزیکال «روز گراندهاگ» پس از «هری پاتر و فرزند نفرین شده» سهم بالایی در نامزد شدن برای جایزه اولیویه داشت و نامزد هشت جایزه شد. این نمایش که از یک ماه دیگر در برادوی روی صحنه می‌ رود، در رشته‌های بهترین نمایش موزیکال، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد نامزد دریافت جایزه اولیویه است.

جان تیفانی کارگردان نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در رشته بهترین کارگردانی با نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» نیز نامزد دریافت جایزه است. در این میان اندرو لوید وبر آهنگساز سرشناس بریتانیا نیز برای سه موزیکال از جمله «مدرسه راک» و «سانست بلوار» نامزد دریافت جایزه شده است.

از چهره‌های مشهوری که برای دریافت جوایز بازیگری نامزد دریافت جایزه شده‌اند، می‌توان به ایان مک‌کلن در نمایش «سرزمین هیچکس» اشاره کرد. این دهمین نامزدی مک‌کلن برای جایزه اولیویه است. اد هریس نیز برای نقش‌آفرینی در نمایش «کودک مدفون» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد شده است.

برندگان جوایز اولیویه در سال ۲۰۱۷، نهم آوریل (۲۰ فروردین) در رویال آلبرت هال لندن معرفی خواهند شد.

منبع: ورایتی/ ۶ مارس

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزدهای جایزه لارنس اولیویه معرفی شدند/ هری پاتر رکورد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..