تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفش مناسب در بارداری، نکات مهم

کفشهای پاشنه بلند باعث افزایش انحنای کمر و بر روی مهره‌های کمر فشار وارد می‌کنند که این امر باعث کمردرد زنان به ویژه در دوران بارداری می‌شود. در دوران بارداری انحنای ستون فقرات به علت بزرگی شکم بیشتر می‌شود که با استفاده از کفش پاشنه بلند این انحنا افزایش می‌یابد که نتیجه آن ایجاد کمردرد در زنان حامله است. علاوه بر این با استفاده از کفش پاشنه بلند امکان پیچ خوردن پا و لغزیدن نیز افزایش می‌یابد. کفش زنان باردار بهتر است پاشنه کوتاه و پهن باشد تا از کمردرد، لغزیدن و افتادن جلوگیری کند و اگر زن عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند داشته باشد بهتر است حداکثر بلندی کفش 3 تا 4 سانتی‌متر و از نوع پاشنه پهن باشد. همچنین، زنان باردار باید از کفشی که یک سایز بزرگتر است استفاده کنند چون پای زنان در اواخر دوران بارداری در ناحیه قوزک پا کمی متورم و استفاده از کفش بزرگتر از ایجاد فشار بر روی پا جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است در دوران بارداری لباسها باید کاملا راحت باشند و در هیچ نقطه از بدن ایجاد فشار نکنند تا جریان خون در تمام سطوح بدن به راحتی انجام گیرد؛ همچنین از پوشیدن جورابهای کش‌دار در این دوران باید خودداری کرد. استفاده از شکم بند در دوران بارداری توصیه نمی‌شود مگر اینکه به دستور پزشک باشد که در این صورت هم باید از شکم بند طبی استفاده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفش مناسب در بارداری، نکات مهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..