تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقب نشینی داعش از موصل به رقه

منابع عراقی اعلام کردند که داعش دستور عقب‌نشینی فوری فرماندهان "ارتش خلافت" خودخوانده را از شهر موصل به شهر رقه سوریه صادر کرده است.

منابع عراقی اعلام کردند که داعش دستور عقب‌نشینی فوری فرماندهان "ارتش خلافت" خودخوانده را از شهر موصل به شهر رقه سوریه صادر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، منابع محلی در شهر موصل اعلام کردند: داعش به تمامی فرماندهان ارتش خود دستور داده تا فورا از موصل عراق به رقه سوریه عقب‌نشینی کنند.

این منابع اعلام کردند: این دستورات از سوی فرماندهی نظامی داعش در رقه برای بقیه فرماندهان در استان نینوا صادر شده و از آن‌ها خواسته شده تا مقرهایشان را هرچه سریع‌تر تخلیه و به آتش بکشند و اعضایشان را گردهم آورده و عقب‌نشینی کنند.

عقب‌نشینی فرماندهان داعش از موصل در پی پیشروی سریع نیروهای عراقی و کنترل آن‌ها بر ساختمان‌های دولتی در این شهر صورت می‌گیرد.

شهر موصل آخرین مقر داعش در عراق محسوب می‌شود و نیروهای عراقی اکنون در تلاش برای آزادی کامل این شهر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقب نشینی داعش از موصل به رقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..