تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف رضاییان و پرسپولیس تا دقایقی دیگر

رامین رضاییان و اخراج از اردوی پرسپولیس در امارات باعث شده تا او امروز جلسه ای با مسوولان این تیم برگزار کرده و سرنوشت‌اش در این تیم مشخص شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، رامین رضاییان که در ابتدای فصل با حضور در ترکیه موجب عصبانیت برانکو ایوانکوویچ و مسوولان این تیم شده بود، در بازگشت مورد عفو سرمربی این تیم قرار گرفت تا در ترکیب این تیم نیز قرار بگیرد. با این حال او از این فرصت بزرگ سود نبرد و اکنون در شرایطی قرار گرفته که به زعم خودش با یک درگیری کوچک! از اردوی پرسپولیس در امارات اخراج شود.


رضاییان که در اولین جلسه اش با مسوولان پرسپولیس ناکام بوده و آنها به دلیل عدم حضور برانکو آن را به مقطع دیگری موکول کرده بودند، امروز نیز راهی باشگاه شده تا از سرنوشت خود با این تیم آگاه شود. 


برانکو ایوانکوویچ شب گذشته در جلسه ای با مسوولان این تیم آخرین وضعیت و نظرات خود را در خصوص این بازیکن به مسوولان تیم اعلام کرده و اکنون رامین رضاییان باید با حضور در این جلسه دفاعیات خود را مطرح کند و باید دید سرنوشت او و پرسپولیس چه خواهد شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف رضاییان و پرسپولیس تا دقایقی دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..