تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت مدافع جنجالی به تمرینات استقلال

خرید جنجالی استقلالی ها در تابستان از امروز بار دیگر در تمرینات این تیم آفتابی می شود تا استارت آماده سازی خود برای فصل بعد را بزند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع جوان استقلال بعد از طی کردن دوران نقاهت عمل جراحی از امروز تمرینات سبک خود را با این تیم از سر خواهد گرفت تا روند بهبودی اش وارد فاز جدیدی شود.


خرید جنجالی استقلالی ها در تابستان که تنها بعد از سه بازی با پارگی رباط صلیبی روبرو و مجبور شد زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد با گذشت نزدیک به 5 ماه با تجویز کادر پزشکی از امروز تمرینات سبک و نرم دوی را کنار هم تیمی هایش آغاز خواهد کرد تا بار دیگر آمادگی اش برای فصل بعد را به دست بیاورد.


کنعانی زادگان از فهرست استقلال خارج شده و امیدوار است با رسیدن به فرم مطلوب در تابستان با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از سوی فیفا بار دیگر قراردادش ثبت و نامش به فهرست بازیکنان علیرضا منصوریان اضافه شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت مدافع جنجالی به تمرینات استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..