تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات کمتر دیده شده از سردار «خیبر» +تصاویر

شهید «محمد ابراهیم همت» از سرداران شهید دوران دفاع مقدس بود که ۱۷ اسفند در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل شد.

صراط: شهید «محمد ابراهیم همت» از سرداران شهید دوران دفاع مقدس بود که ۱۷ اسفند در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش تسنیم, شهید «محمد ابراهیم همت» از سرداران شهید دوران دفاع مقدس بود که 17 اسفند در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل شد.شهید همت در خرداد 1359 برای مقابله با ضد انقلاب به کردستان اعزام شد، محمد ابراهیم مدتی به عنوان مسئول روابط عمومی سپاه پاوه مشغول بود و پس از مدتی به عنوان فرمانده سپاه پاوه به جنگ پرداخت.

شهید همت به همراه حاج احمد متوسلیان به دستور فرمانده کل سپاه مأمور تشکیل تیپ محمد رسول الله(ص) شدند، حاج احمد به عنوان فرمانده تیپ و شهید حاج همت به عنوان مسئول ستاد تیپ فعالیت می‌کردند.او در مدّت فرماندهی تیپ محمد رسول الله(ص) که بعد به لشکر 27 تبدیل شد در چندین عملیات به صورت خط شکن وارد شد.

شهید همت سرانجام در عملیات خیبر در17 اسفند 1362 به فیض شهادت نائل و در گلزار شهدای شهرستان شهرضا به خاک سپرده شد. همچنین مزار یادبود این شهید والامقام در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) زیارتگاه عاشقان شهدا است.

تصاویر کمتر دیده شده از شهید همت را در ادامه مشاهده می‌کنید:





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات کمتر دیده شده از سردار «خیبر» +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..