تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه نخستین مودم نسل 4.5 اینترنت همراه توسط ایرانسل آغاز شد

ایرانسل در حاشیه مراسمی که روز بیستم بهمن ماه برای راه ندازی پروژه های جدیدش با حضور وزیر ارتباطات برگزار کرده بود از یک مودم جدید با قابلیت پشتیبانی از نسل 4.5 اینترنت همراه رونمایی کرد. این مودم حالا وارد بازار شده و علاقمندان می توانند به صورت مستقیم آن را از اپراتور مذکور خریداری نمایند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مودم CA60 نخستین مودم در ایران با قابلیت پشتیبانی از نسل 4.5 اینترنت همراه است.

این مودم که در مراسم راه‌اندازی پروژه‌های جدید ایرانسل در روز 20 بهمن 95 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد، در ابعاد 86*86*15 میلیمتر، با پشتیبانی از فناوریCat6 CA و ظرفیت قدرتمند وای فای 802.11ac، امکان اتصال همزمان 32 نفر به مودم را فراهم می‌کند.

این مودم از سرعت دانلود تا 300 مگابیت بر ثانیه و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و از قابلیت Dual SSID برخوردار است.

مصرف کم انرژی و باتری داخلی با ظرفیت بالا (2500mAh@3.8V) مودم CA60 را برای استفاده 10 ساعت به صورت مداوم و 500 ساعت به صورت آماده به کار در دسترس کاربر قرار می‌دهد. همچنین امکان تنظیم آسان آن از طریق اپلیکیشن موبایلی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir و یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز خدمات ایرانسل در سراسر کشور مودم CA60 را تهیه کنند.

ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای ایران، نسل 4.5 اینترنت همراه را تاکنون در 152 شهر در دسترس مشترکان خود قرار داده است.

برای بهره‌مندی از خدمات نسل 4.5 اینترنت همراه، لازم است که سخت‌افزار مشترک حداقل از فناوری LTE CAT6 پشتیبانی کند. با توجه به این که در حال حاضر تعداد کمی از تلفن های موجود در بازار از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، مودم CA60 می‌تواند گزینه مناسبی در این زمینه باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه نخستین مودم نسل 4.5 اینترنت همراه توسط ایرانسل آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..