تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سنگین ارتش سوریه بر سر تروریست‌ها برای بازپس‌گیری خان‌طومان

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت پس از آزادسازی بیش از 30 روستا در مناطق شرقی شهر «حلب»، روی آزادسازی شهر «خان طومان» و هفت منطقه دیگر متمرکز شدند و مواضع تروریست‌های «جیش‌الفتح» را با توپخانه سنگین زیر آتش گرفتند.

یگان موشکی مقاومت و توپخانه ارتش سوریه مواضع تروریست‌های جیش‌الفتح را در «خان طومان»، «الزربه»، «العیس»، «خلصه»، «زیتان»، «القراصی»، «برده» و «هویر» به شدت هدف آتش قرار داده‌اند. این حملات غافلگیرکننده علاوه بر تلفاتی که به تروریست‌ها وارد کرده، انهدام مخازن سلاح و خودروهای آنها را نیز به دنبال داشت. این گلوله‌باران که مقدمه یک پیشروی گسترده است، طی دیروز همچنان ادامه داشت. پاییز سال گذشته تروریست‌ها با سوءاستفاده از آتش‌بس روسیه و آمریکا، مناطق فوق را برای بار دوم اشغال کردند.
نبرد در مناطق دیگر
 ادامه دارد
ارتش سوریه علاوه بر بخش شرقی استان حلب، در شمال این استان و در «درعا» واقع در جنوب سوریه نیز دست به عملیات علیه تروریست‌ها زد؛  در استان حلب شهرک‌های «السامیه»، «خربه عشینی»، «ابوصبحه»، «تباره»، «کلش»، «ام‌ میال»، «ابوحنایا» و «رسم الدوالی» به دست نیروهای دولتی آزاد شدند و بیش از 30 تروریست عضو داعش به هلاکت رسیدند.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در این عملیات همچنین، دو تانک، دو توپ 23 میلیمتری، دو تیربار و یک توپ 57 میلیمتری تروریست‌ها را منهدم کردند.
در «درعا» نیز نیروهای دولتی سوریه و مقاومت مناطق «دوار المصری»، «الکرک» و «الاربعین» را از اشغال تروریست‌های «جبهه النصره» خارج کردند.
این عملیات نیز مرگ شماری تروریست‌ و انهدام تعدادی از خودروهای زرهی آنها را به دنبال داشت.
اما، تروریست‌ها در واکنش به پیروزی‌های گسترده ارتش و مقاومت، محله‌های «جرمانا»، «مساکن حامیش»، «المالکی»، دانشکده مهندسی محله «برامکه»، «المزرعه» و «فیکتوریا»ی دمشق را با ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار دادند. این حمله مرگ شش نفر و جراحت ده‌ها غیرنظامی دیگر را به دنبال داشت.
جیش‌الاسلام
 خواهان آتش‌بس شد
به گزارش ایسنا، یک منبع در دمشق اعلام کرد، مرکز روسی ناظر بر آتش‌بس موسوم به «الحمیمم» از موافقت اولیه گروه «جیش‌الاسلام» بر سر آتش‌بس در «غوطه شرقی» دمشق خبر داد.
به گفته این منبع، «محمدالعلوش» رئیس جیش‌الاسلام با ارسال پیامی به مرکز الحمیمم، از آمادگی خود برای مذاکره بر سر آتش‌بس خبر داده است.
گروه تروریستی جیش‌الاسلام مستقیما از جانب رژیم عربستان مورد حمایت قرار می‌گیرد.
سایر رویدادها
* گروه‌های تفحص دولت سوریه چند گور جمعی دیگر را در شمال دمشق کشف کرده‌اند. این گورها حدود 50 جسد زن و مرد را در خود جای داده‌اند. این غیرنظامیان به دست تروریست‌ها کشته شده‌اند.
* خلبان مجروح جنگنده ارتش سوریه که اخیرا هواپیمایش در جنوب ترکیه سقوط کرد، گفت که هواپیمای وی هدف قرار گرفته است.
* شبه‌نظامیان کرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» می‌گویند کنترل جاده ارتباطی «رقه» به «دیرالزور» را به طور کامل تحت کنترل خود گرفته‌اند.
* وزیر خارجه قزاقستان اعلام کرده روزهای 14 و 15 مارس (24 و 25 اسفند) شهر «آستانه» شاهد نشست سوم مذاکرات سوری- سوری خواهد بود. این نشست‌ها از چهارم دی شروع شده است.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

  Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سنگین ارتش سوریه بر سر تروریست‌ها برای بازپس‌گیری خان‌طومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..