تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در پرورش دانش‌آموزان

3 دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم هویت‌ساز معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: در پرورش دانش‌آموزان، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین باید مورد توجه باشد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمدحسین سجادی نیری در نخستین جشنواره «حامد» که با هدف حمایت از مبتکران، استادان و دانشجویان فعال در حوزه فناوری و اطلاعات و تولید محتوای الکترونیکی برگزار شد، با بیان اینکه فناوری‌های نرم باعث ایجاد رفتارهایی در انسان می‌شود، اظهار کرد: این فناوری‌ها باید با بهره‌وری بهتر عرضه شوند و روز صنایع فرهنگی باید مورد توجه باشد.
سجادی نیری ادامه داد: حوزه محتوای آموزشی و نوآوری‌های نوظهور زیرمجموعه حوزه فناوری‌های نرم محسوب می‌شود، این‌که بتوانیم در جامعه جهانی از فناوری‌های نرم برای دانش‌آموزان و معلمان بهره ببریم، یکی از مسائل جدی در حوزه فناوری‌های نوین است.
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم هویت‌ساز تصریح کرد: آموزش و پرورش در کنار آموزش باید پرورش را مورد توجه قرار دهد و باید با استفاده از فناوری‌های نوین به این سو گام برداریم. تلاش می‌کنیم با برگزاری رویدادهایی در کنار نهادهای مختلف فناوری‌ها با توجه آن و پتانسیل قشر جوان بهتر شناخته شده و منجر به تولیدات بیشتر در این حوزه شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در پرورش دانش‌آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..