تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی توجهی در بخشی از توزیع سهام عدالت صورت گرفته است / دولت وضعیت سهام عدالت را ساماندهی و شفاف سازی کند

ساعت: 12:10 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057264

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس از بی توجهی دولت نسبت به توزیع سهام عدالت در کشور خبر داد و خواستار شفاف سازی و ساماندهی هر چه سریعتر این طرح ملی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ورود دولت به ساماندهی سهام عدالت را هرچه سریعتر خواستار شد و اظهار داشت: سهام عدالت جز سرمایه های کشور ما است که دولت باید ورود کند و با مدیریت صحیح و درست به دست مردم برساند.

وی با بیان اینکه اکنون دغدغه هایی بین مردم مبنی بر توزیع سهام و آینده سهم آنها در جامعه وجود دارد، افزود: به نظر می رسد بی توجهی در قسمتی از توزیع سهام عدالت صورت گرفته است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطلع بودن مردم از وضعیت سهام عدالت حق آنها است، گفت: توزیع سهام عدالت باید ساماندهی شود و باید کسانی که سهام دار این طرح ملی هستند درصد سهام و مقدار سودشان معیین و تبیین شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه دولت باید کمک کند تا اوضاع سهام عدالت ساماندهی شود، اظهار کرد: تمامی ارکان سهام عدالت باید شفاف شود و همه کسانی که سهام دار هستند باید از میزان حق و حقوقشان در سهام عدالت باخبر باشند.

عباسی با اشاره مجدد مبنی بر اینکه در مسئله شفاف سازی سهام عدالت به نظر می رسد بی توجهی شده است، متذکر شد: باید تمامی دستگاه های مرتبط تلاش کنند تا سود سهام به دست مردم برسد و نگرانی ها و دغدغه هایی که میلیون ها نفر از مردم از این سهام سهم می برند رفع شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی توجهی در بخشی از توزیع سهام عدالت صورت گرفته است / دولت وضعیت سهام عدالت را ساماندهی و شفاف سازی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..