تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح بازرسی روزانه اصناف مهاباد در ایام نوروز

مهاباد- ایرنا- مسئول بازرسی واحد های صنفی شهرستان مهاباد گفت: طرح نظارت و بازرسی واحدهای صنفی این شهرستان در ایام عید نوروز توسط چهار گروه بازرسی تا 15 فروردین اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، محمد قلندری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح آغاز شده، اظهار کرد: روزانه هشت بازرس در قالب چهار گروه و همچنین در قالب گشت های مشترک با بهداشت محیط، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی و اماکن واحدهای صنفی این شهرستان به صورت سر زده بازرسی های خود را انجام می دهند.
وی همچنین افزود: در یازده ماه گذشته بیش از 15 هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده و 149 فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان مهاباد تشکیل شده است.
قلندری یادآور شد: گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت بر روی کالا بیشترین تخلف های ثبت شده است که پرونده تشکیل شده و در مجموع واحدهای صنفی متخلف در یازده ماهه امسال چهار میلیارد ریال جریمه شدند.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح بازرسی روزانه اصناف مهاباد در ایام نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..