تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو سارق کیف قاپ در گنبدکاووس دستگیر شدند

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری دو سارق سابقه دار که اقدام به کیف قاپی و سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می نمودند، توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود علی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو سارق که 27 و 30 ساله هستند، با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت و کیف قاپی درسطح شهر گنبدکاووس می نمودند.
وی گفت: در پی گزارش چند فقره کیف قاپی در گنبدکاووس، این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و این دو سارق روز گذشته در حین انجام سرقت، توسط ماموران انتظامی شناسایی و در یک تعقیب و گریز دستگیر شدند.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: این سارقان سابقه دار که هنگام دستگیری سلاح سرد (قمه) به همراه داشتند، در بازجویی اولیه به 6 فقره کیف قاپی و دو فقره سرقت گردن بند طلا اعتراف کردند.
وی از شهروندان خواست در هنگام حمل کیف و یا اشیای قیمتی، نکات ایمنی را رعایت کرده و از محموله خود به خوبی مراقبت نمایند.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو سارق کیف قاپ در گنبدکاووس دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..