تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادل فردوسی‌پور و کلکسیون سوتی و اشتباهاتش وقت عربی حرف زدن

تاریخ نشر : سه شنبه 17 اسفند 1395 مشاهده : 53 سایر اخبار ورزشی RSS

عادل فردوسی‌پور در بخشی از برنامه ۹۰ درباره علاقه‌اش به زبان عربی گفت.

عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور

حسن بیت سعید مهمان برنامه ۹۰ بود و در بخشی از صحبت‌هایش، فردوسی‌پور از او درباره اصطلاحات و جملات زبان عربی پرسید. عادل که ابتدا از علاقه خودش به این زبان گفت، ادامه داد که در زمان کنکور که این درس را می‌خوانده خیلی سخت بوده است. او در بخشی از صحبت‌هایش درباره ساعت از بیت سعید پرسید و گفت که یاد گرفتن ساعت به زبان عربی برایش خیلی سخت بوده.

عادل فردوسی‌پور

عادل حتی سوتی‌هایی هم جلوی بیت سعید داد که مهاجم استقلال خوزستان برایش درست کرد. مثل کلمه ‹‹ شوف ›› که گزارشگران عربی در حین گزارش استفاده می‌کنند. عادل ابتدا گفت که این کلمه یعنی خیلی خوب، اما بیت سعید اشتباهش را اصلاح کرد و گفت که این کلمه به معنای ‹‹ ببین ›› است.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

جشنواره فیلم فجر 35 و حاشیه های آن!| از حضور فردوسی پور تا ... + تصاویر

افتادن عادل فردوسی پور از روی صندلی به زمین و خنده مهمان

فردوسی پور و همسرش وتماشای این فیلم ! + تصاویر فیلم

عادل فردوسی‌پور و لباس مخصوص مصاحبه اش+تصاویر

مهمانی علی دایی و عادل فردوسی پور + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادل فردوسی‌پور و کلکسیون سوتی و اشتباهاتش وقت عربی حرف زدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..