تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن برادرزاده‌های روخو به علت دزدی

کد خبر: ۴۹۳۵۱۲

۱۶۷  بازدید

برادرزاده‌های مارکوس روخو هنگام دزدی از یک پلیس سابق به قتل رسیدند.

ایسنا: ‌به نقل از مارکا، شب گذشته در محله سن کارلوس بوینوس آیرس یک فقره دزدی گزارش شد که در این حادثه هر دو دزد کشته شدند. مقتول‌ها برادرزاده‌های مارکوس روخو، مدافع منچستریونایتد بودند که قصد دزدی از یک پلیس بازنشسته را داشتند. خرونیمو روخو ۱۷ ساله و ایوان رودریگو باربوسا ۲۶ ساله در این اتفاق به قتل رسیدند.

پلیس بازنشسته در این باره گفت‌: آنها قصد دزدی از من را داشتند و من مجبور شدم به سمت شان شلیک کنم که باعث شد مجروح شوند. یکی از آنها به علت شدت جراحات وارد شده در راه بیمارستان جان خود را از دست داد و برادرزاده روخو در محل حادثه کشته شد.

خانواده روخو در سال ۲۰۱۱ زمانی که این بازیکن در استودیانتس لاپلاتا بازی می‌کرد، با پلیس رو به رو شده بودند. برادر و برادرزاده مدافع آرژانتینی به علت چند دزدی توسط پلیس دستگیر شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن برادرزاده‌های روخو به علت دزدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..