تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفدهم اسفند؛سالگرد شهادت حاج همت

وي پس از اخذ ديپلم، به دانشسراي تربيت معلم اصفهان وارد شد و با اتمام تحصيل و خدمت سربازي، تدريس در مدارس شهرضا را آغاز كرد.

محمد ابراهيم پس از پيروزي انقلاب اسلامي و تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به عضويت اين نهاد انقلابي درآمد و در اوايل سال 1359 براي دفع ناآرامي‏ هاي پاوه راهي اين شهر گرديد.

حاج همت، حدود دو سال در كردستان بود و در اين مدت، بيش از بيست عمليات كوچك و بزرگ را فرماندهي كرد. وي از آن پس راهي جبهه‏ هاي جنوب گرديد و به فرماندهي تيپ محمد رسول اللَّه (ص) رسيد.

حضور در عمليات بزرگ بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر و فرماندهي عمليات‏هاي رمضان و مسلم بن عقيل نيز در اين دوران روي داد. سرانجام سردار نامدار لشكر 27 محمد رسول اللَّه(ص) در جريان عمليات بزرگ خيبر، در حالي كه كمتر از سي سال داشت به معشوق حقيقي رسيد و به لقاءاللَّه پيوست.

پيكر پاك اين رادمرد بزرگ جبهه ‏هاي حق عليه باطل پس از تشييعي با شكوه، در گلزار شهداي شهرستان شهرضا به خاك سپرده شد.

 منبع:مشرق

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفدهم اسفند؛سالگرد شهادت حاج همت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..