تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبوم «تیک» با صدای «میثم ابراهیمی» منتشر شد

آلبوم «تیک» با صدای «میثم ابراهیمی» منتشر شدبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلبوم موسیقی «تیک»، تازه‌ترین اثر «میثم ابراهیمی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان‌، برای نخستین بار در ایران، در قالب حافظه جانبی فِلَش (USB Flash Memory) در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
 
آلبوم «تیک» هشت قطعه به نام‌های «شب و ستاره»، «فکرشو کن»، «لبخند عروسکی»، «عشق من»، «سکوت»، «آرومم»، «عزیزم» و «بی انصاف» دارد که کوشان حداد، سینا شعبانخانی، مهرزاد امیرخانی، صالح رضایی، عاطفه حبیبی، حامد برادران و شاهین شیخی از جمله هنرمندان و نوازندگانی هستند که در تولید این اثر با میثم ابراهیمی همکاری داشته‌اند.  
 
میثم ابراهیمی درباره جزئیات این اثر و انگیزه‌اش از انتشار آلبوم «تیک» با روشی متفاوت، می‌گوید: «در انتشار این اثر، علاوه بر سی‌دی آلبوم که طبق روال عرضه می‌شود، نسخه فِلش USB آلبوم «تیک» هم در بازار موجود است. ظرفیت این فلش‌ها ۸ گیگابایت است و قطعات آلبوم، تمامی کاورها و تیزرهای قطعات مختلف را در بر دارد. همچنین برای انتشار این آلبوم در قالب فلش مموری، چند هدف عمده داشته‌ایم که یکی از آن‌ها تشویق مخاطبین به خرید نسخه اصلی آثار فرهنگی است، به طوری که می‌توانند به بهانه خرید یک آلبوم موسیقی، یک فلش مِموری هم داشته باشند که تا همیشه قابل استفاده خواهد بود. هدف دیگر، تسهیل در استفاده از نسخه اصلی آلبوم‌ها است؛ چرا که سی‌دی‌هایی که از آلبوم‌ها منتشر می‌شوند، با فرمت صوتی (Audio) هستند و برای ذخیره در رایانه‌های شخصی، نیاز به نرم افزارهای مختلفی است که برخی کاربران آشنایی کافی با این روش ها ندارند و در نهایت به دانلود کردن قطعات روی می‌‌آورند. اما فایل‌هایی که در فلش مموری قرار دارند به آسانی قابل کپی کردن هستند.»
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبوم «تیک» با صدای «میثم ابراهیمی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..