تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات وزیر ارشاد درباره تغییر رییس سازمان سینمایی

توضیحات وزیر ارشاد درباره تغییر رییس سازمان سینمایی

فرهنگ > سینما - سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتصاب رئیس جدید سازمان سینمایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه در حاشیه برگزاری کنگره مسئولان وزارت ارشاد در تالار وحدت، درباره تغییر رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران گفت: آقای ایوبی از مدیران خوب ما در وزارت ارشاد هستند که با ما همکاری می‌کنند، ما در وزارت ارشاد گردش مدیر داریم اما ریزش مدیر نداریم.

صالحی امیری افزود: مبنای اصلی عمل ما در وزارت ارشاد، خلاقیت، نوآوری و به کار گیری تجربه‌های تازه در حوزه‌های مختلف است و آقای حیدریان هم از مدیران باسابقه و توانمند حوزه سینما بوده‌اند که پیش از این مشاور عالی بنده بود.

وزیر ارشاد همچنین گفت: آقای ایوبی نیز از مدیران باسابقه فرهنگی محسوب می‌شوند که همچنان با وزارتخانه ارشاد همکاری خواهند داشت و ما از تجربه و ظرفیت ایشان حداکثر استفاده را می‌کنیم.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات وزیر ارشاد درباره تغییر رییس سازمان سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..