تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محل خاکسپاری «احمدعزیزی» تغییر کرد

محل تدفین و برنامه بزرگداشت احمد عزیزی در کرمانشاه تغییر کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، برنامه مراسم و محل تدفین مرحوم احمد عزیزی در کرمانشاه تغییر کرده است.

بر اساس اظهارات گذشته برخی از نزدیکان شاعر نامدار انقلابی که روز قبل درگذشت قراربود احمد عزیزی نزدیکی مزار شهدای کرمانشاه خاکسپاری شود.

براساس پیگیری های خبرنگار مهر، تدفین پیکر این شاعر اهل بیت (ع) احتمالا با تصمیم گیری خانواده احمد عزیزی در یکی از سه محل مجتمع فرهنگی هنری "انتظار"، بوستان شاهد و یا پارک کوهستان کرمانشاه در نزدیکی یادمان شهدای گمنام انجام خواهد شد تا با حضور جاودانه احمد عزیزی فضای معنوی و فرهنگی جدیدی در یکی از این اماکن خلق شود.

در صورت دفن این شاعر انقلابی در محدوده پارک کوهستان مراسم بزرگداشت او در مسجدالنبی طاقبستان کرمانشاه و در صورت خاکسپاری او در محدوده مجتمع فرهنگی انتظار مراسم ختم این هنرمند آئینی در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محل خاکسپاری «احمدعزیزی» تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..