تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت‌اللهی در اولین حضورش طعم اخراج را تجربه کرد!

ملی‌پوش ایرانی آنژی در اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن این تیم در لیگ برتر روسیه نمره فنی متوسطی دریافت کرد و در دقیقه 77 بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: تیم آنژی شب گذشته (دوشنبه) در حضور 77 دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی‌اش برابر روبین‌کازان شکست یک بر صفر خانگی را پذیرا شد و نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه را با تلخی آغاز کرد.

خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان دو تیم آنژی و روبین‌کازان به سعید عزت‌اللهی نمره متوسط 5.5 را اختصاص داد. این ملی‌پوش ایرانی در دقیقه 77 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و آنژی در دقایق پایانی 10 نفره بود. گل پیروزی‌بخش تیم روبین‌کازان نیز در دقیقه 81 وارد دروازه تیم آنژی شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت‌اللهی در اولین حضورش طعم اخراج را تجربه کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..