تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام شعب بانکی در تهران اسکناس تا نخورده توزیع می‌کنند؟

بانک مرکزی، فهرست شعب منتخب توزیع کننده اسکناس نو به مناسب عيد نوروز را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ بنابر اعلام مسعود رحیمی سرپرست ریالی و نشر بانک مرکزی خبر از توزیع 9 هزار میلیارد ریال اسکناس نو در شهرستان‌ها و 7 هزار میلیارد ریال اسکناس تا نخورده 2 هزار، 5 هزار و 10 هزار تومانی  از 21 اسفندماه خبر داده بود و در اطلاع رسانی اخیر بانک مرکزی، هر مشتری از 22 تا 26 اسفندماه سال جاری از طريق شعب منتخب بانک‌های ملی ايران، صادرات ايران، ملت، سپه، اقتصاد نوين، سينا، پست بانک و پارسیان در استان تهران توزیع می‌شود.

همچنین اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه توزيع اسکناس در ساير استان‌ها، با هماهنگی ناظران پولی از طريق روابط عمومی بانک‌های عامل تعیین شده در هر استان، انجام خواهد شد. ‏

منبع: ایران جیب

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام شعب بانکی در تهران اسکناس تا نخورده توزیع می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..