تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضویت بیش از 216 هزار نفر در کانون های فرهنگی – هنری مساجد کردستان

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کردستان از عضویت 216 هزار و 250 نفر در سطح کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در مجموع 523 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان کردستان فعال است که از این تعداد 131 کانون در شهرها و 392 نفر در روستاها ساکن هستند.

وی با اشاره به اینکه در هر کانون روستایی 50 نفر و در هر کانون شهری 150 نفر عضو هستند، افزود:  در کانون‌های روستایی 196 هزار و 600 نفر و کانون‌های شهری 19 هزار و 650 نفر عضویت دارند.

مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد کردستان به فعالیت‌های قرآنی و آموزشی این کانون‌ها اشاره و بیان کرد: طرح تلاوت نور و تفسیر در 443 کانون مراکز استان و شهرستان‌های تابعه اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح قرآنی 1450 با استعداد بیش از هزار نفر سال جاری در سطح کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد اجرا شد که نفرات برتر برای اهدای جوایز به تهران معرفی شدند.

گلباغی یادآور شد: اعزام 40 از اعضای کانون‌های مساجد به دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی مشهد مقدس، اعزام 33 نفر از ائمه جماعت به دوره آموزشی سفیران آسمانی و راه اندازی 33 خانه نور و تشکیل کارگاه  های آموزشی از دیگر فعالیت دبیرخانه مساجد برای کانون های فرهنگی – هنری مساجد در سال جاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضویت بیش از 216 هزار نفر در کانون های فرهنگی – هنری مساجد کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..