تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقا محمدی: ارزش سهام عدالت دو برابر شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ارزش سهام عدالت دو برابر شده است، گفت: از محل سود سهام 24 هزار میلیارد تومان بابت هزینه سهام عدالت پرداخت شده و 532 هزار تومان قسط از هر سهم پرداخت شده است.

به گزارش مشرق، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای اصل 44 قانون اساسی امروز در آیین رونمایی ساماندهی سهام عدالت اظهار داشت: در حال حاضر 6 دهک جمعیتی و بیش از 48 میلیون نفر سهام عدالت دریافت کرده و تاکنون از محل سود سهام 24 هزار میلیارد تومان قسط سهام مردم پرداخت کردند.

وی گفت: در حال حاضر 532 هزار تومان از این سهام قسط آن پرداخت شده و مردم تا ما به التفاوت یک میلیون تومان بدهکار هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در حال حاضر 49 میلیون و 500 هزار نفر وارد جرگه سهامداری شدند و این سهام که ارزش آن بیش از 2 برابر یعنی 2 میلیون تومان در بازار ارزش دارد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقا محمدی: ارزش سهام عدالت دو برابر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..