تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ چیپست «اگزینوس 9» و اشاره به ماژول دوربین دوگانه

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، سامسونگ از چیپست اگزینوس 8895 در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس استفاده خواهد کرد. حال سامسونگ تبلیغی را برای سری اگزینوس 9 منتشر کرده که چیپست مذکور نیز زیرمجموعه ای از آن است.

در تبلیغ مورد بحث سامسونگ روی پشتیبانی چیپست جدیدیش از ISP دوگانه تمرکز کرده که نوید استفاده از ماژول دوربین دوگانه در گلکسی های بعدی را می دهد. «پردازش سیگنال تصویر» به واحدی در چیپست اطلاق می شود که پردازش رنگ ها، فوکوس خودکار، نوردهی اتوماتیک، HDR، کاهش نویز و بسیاری دیگر از وظایف را بر عهده  دارد.

گفتنی است تبلیغ سامسونگ چگونگی کارکرد ISP دوگانه روی دو دوربین مجزا را نشان می دهد. اما آیا سامسونگ یکی از مدل های گلکسی اس 8 را به ماژول دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد؟ از آنجایی که به دلیل مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7، پرچمداران جدید یکی از حساس ترین محصولات کمپانی کره ایست و آنها نمی خواهند با افزودن یک دوربین اضافه در پشت موبایل هایشان مشکل تازه ای به وجود آورند، از این رو استفاده از ماژول دوربین دوگانه در گلکسی اس 8 کمی دور از انتظار است.

به هر حال این بدان معنا نیست که سامسونگ مدل دیگری از گلکسی اس 8 مجهز به ماژول دوربین دوگانه را معرفی نخواهد کرد و چنانچه دو تا سه ماه پس از عرضه پرچمداران جدید مشکل خاصی به وجود نیاید، احتمالاً شاهد معرفی مدل جدید خواهیم بود. از طرف دیگر بعید نیست کره ای ها ماژول دوربین دوگانه را به عنوان یک قابلیت کلیدی در گلکسی نوت 8 به کار گیرند.

شاید به خواندن این مطالب هم علاقه مند باشید:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ چیپست «اگزینوس 9» و اشاره به ماژول دوربین دوگانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..