تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه های درمان شب‌ ادراری در کودکان چیست؟

دلیل شب ادراری در کودکان چیست؟ متخصصان معتقدند دلیل ین امر، می تواند سردی و یا حتی ضعف مثانه ی کودک باشد. برای کاهش و درمان این مسئله، راهکارهایی را برایتان جمع آوری کرده ایم که با هم می خوانیم.

اولین نکته این است که زمان خوردن شام با خواب کودک باید فاصله داشته باشد. در ضمن، کودک باید از خوردن غذاهای دارای طبیعت سرد و تر، و انواع نوشیدنیها در شب پرهیز کند.

کودک را چند بار در شب بیدار کنید تا بتواند ادرار کند.

روغنمالی پهلوها و زیر شکم کودک با روغن سیاهدانه و زیتون و کنجد، و بستن آن با یک پارچه برای گرم نگه داشتن.

روغنمالی ملاج کودک با روغن کنجد، روزی ۲ تا ۳ بار.

خوردن گلقند.

خوردن آبعسل بهجای آب.

جویدن کندر در کودکانی که سن بیشتری دارند.

گاهی شب ادراری به علت اضطراب روانی به وجود میآید. در این شرایط، مصرف دمنوش گاوزبان یا اسطخودس، آرام کردن محیط زندگی و رفع اضطراب میتواند حل‌کننده مشکل باشد.

ابتدا زیره، کندر و حبالآس (هر کدام ۲۵ گرم) را با ۲۰۰ گرم عسل ترکیب کنید و نرم بکوبید. بعد ۳ گرم از آن به کودک بدهید.

بهداشت نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه های درمان شب‌ ادراری در کودکان چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..