تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی موسسه فناوری اتریش برای همکاری علمی با ایران

2237813 آزمایشگاهها و کارگاههای فناوری موسسه فناوری اتریش آمادگی خود را برای پذیرش تعدادی از محققان، نوآوران و فناوران ایرانی برای گذراندن دوره های تحقیقاتی و آموزشی اعلام کرد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، دکتر وحید احمدی، معاون پژوهشی وزیر علوم از آزمایشگاههای تحقیقاتی و فناوری موسسه فناوری اتریش واقع در شهر وین بازدید کرد. در ابتدای این دیدار پروفسور هابیل جوزف فروهلیش رئیس بخش فناوری موسسه فناوری اتریش به معرفی توانمندی های تحقیقاتی و فناوری اتریش و سابقه همکاری های انجام شده با مراکز علمی و فناوری ایران به معرفی مختصر آزمایشگاهها و کارگاههای فعال در حوزه فناوری موسسه فناوری اتریش پرداخت.
وی گفت: آزمایشگاهها و کارگاههای فناوری این موسسه به ویژه در حوزه های مربوط به تولید انرژی های تجدید پذیر، انرژی های خورشیدی و بادی و حوزه فناوری اطلاعات و نیز ایجاد شهرهای هوشمند پیشرو هستند.
فروهلیش از علاقه مندی زیاد خود به همکاری و تعامل با مراکز فناوری، نوآوری و صنعتی ایران گفت و در ادامه افزود: ایران از نظر فناوری پتانسیل بالایی دارد؛ آزمایشگاهها و کارگاههای فناوری موسسه فناوری اتریش آمادگی خود را برای پذیرش تعدادی از محققان، نوآوران و فناوران ایرانی برای گذراندن دوره های تحقیقاتی و آموزشی اعلام داشت.
در ادامه این بازدید دکتر احمدی از کارگاههای فناوری در حوزه فناوری اطلاعات، تولید انرژی های نو و تجدید پذیر، ساخت قطعات پرکاربرد در حوزه الکترونیک بازدید کرد.
یکی از مهمترین بخش های مورد بازدید این مرکز حوزه ایجاد شهر های هوشمند بود. در این قسمت از بازدید، مدیر پروژه ایجاد شهرهای هوشمند گزارشی را از نحوه فعالیت ها و ایجاد شهرهای هوشمند ارایه داده و آمادگی خود را برای حضور در ایران و مشارکت در ایجاد شهرهای هوشمند اعلام کرد.
در این جلسه دکتر احمدی گزارش مختصری از مدل ایجاد شهر هوشمند در استان بوشهر ارائه کرده و ابراز امیدواری کردند مدل ایجاد شهر هوشمند در این موسسه قابلیت مشارکت در بخشی از پروژه شهر هوشمند بوشهر را داشته باشد.
همچنین در بخش شهرهای هوشمند موسسه فناوری اتریش دکتر فرهنگ فصیحی دبیر هماهنگ کننده کمسیون های شورای عالی عتف گزارشی را از عملکرد و طرح های فناورانه مناطق ۵ گانه ویژه علم و فناوری ارائه کرد.
در این دیدار معاون سفیر ایران در اتریش، دکتر قربانی اصل رایزن علمی ایران در اروپا، معاون اجرایی دبیرکل، مشاور دبیرکل، دبیر هماهنگ کننده کمسیون های شورای عالی عتف و دکتر شهرکی عضو گروه مشاوران دبیرکل حضور داشتند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی موسسه فناوری اتریش برای همکاری علمی با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..