تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوآوری بیش از ۲هزار شرکت دانش بنیان ارزیابی شد

2364025 دبیر علمی شبکه مدیریت نوآوری ایران با بیان اینکه هر ۲ سال یکبار نوآوری شرکت های دانش بنیان بررسی می شود، گفت: تا کنون نوآوری ۲۴۰۰ شرکت دانش بنیان ارزیابی شده است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، دکتر مهدی محمدی امروز در مراسم افتتاح شبکه مدیریت نوآوری ایران که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: شبکه نوآوری ایران با هدف کارآفرینی و نوآوری فردی(شرکت های نوپا)، کارآفرینی و نوآوری سازمانی و کارآفرینی و نوآوری شبکه ای با هدف تعاملات بین شرکتهای نوپا و بالغ راه اندازی شده است.
ضرورت شناساندن اکوسیستم نوآوری به بخش خصوصی
محمدی اظهار کرد: در کشور ردپای صنایع بخش خصوصی بسیار ضعیف است که ضروری است اکوسیستم نوآوری به بخش خصوصی شناسانده شود.
وی عنوان کرد: ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و رسوخ فناوری‌های نوین در صنایع از جمله راهکارهای مناسب برای حضور بخش خصوصی در حوزه فناوری است.
محمدی تاکید کرد: کشور تا حدودی در ایجاد کارآفرینی نوآور موفق بوده است، به گونه‌ای که تاکنون ۳ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور ایجاد شده است و از این میان بیش از ۲۴۷۶ شرکت مورد ارزیابی از نظر۱۴ شاخص نوآوری قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه امیدواریم پیوند میان کسب و کارهای دانش‌بنیان و نوآوری بتواند در کشور ایجاد شود، گفت: ما برای تحقق این امر باید بهره‌وری را از طریق بهبود سیستم‌ها و نوآوری ارتقاء دهیم، همچنان که در آینده نزدیک ناچار هستیم به بسیاری از قوانین بین‌المللی بپیوندیم.
محمدی با بیان اینکه ایجاد شبکه مدیریتی نوآوری در ایران از مهم‌ترین اقدامات برای رشد نوآوری در کشور است، افزود: شبکه نوآوری ایران، شبکه‌ای از فعالان و نوآوران ایران به شمار می رود که شامل شرکت‌ها، افراد صاحب ایده، مراکز سیاسی و تحقیقاتی است.
به گفته دبیر علمی شبکه مدیریت نوآوری ایران، ما اکنون در حال طراحی یک پلت‌فرم برای شناسایی ظرفیت‌های ایران هستیم که از آن جمله می‌توان به تدوین استاندارد مدیریت نوآوری، برند نوآوری، پیمایش نوآوری و ایجاد زیرساخت‌های اکوسیستم‌ نوآوری اشاره کرد.
محمدی با تاکید بر اینکه با استفاده از این استاندارد می‌توان به گسترش سطح نوآوری در بنگاه‌ها امیدوار بود، بیان کرد: این استاندارد تا چهار ماه آینده به عنوان استاندارد ملی در حوزه نوآوری ثبت می شود.
وی تهیه برند نوآوری از ابتدای سال آینده را از دیگر برنامه‌های این شبکه دانست و گفت: بر این اساس درصدد هستیم تا محصولات نوآورانه را بر اساس شاخص‌هایی چون سطح صنعتی فناوری، میزان جدید بودن، عمر دانشی محصول، پتانسیل بازار و اثرات ملی برند نوآوری اعطا کنیم.
به گفته محمدی، قرار است هر دو سال یک بار این پیمایش نواوری در کشور اجرایی شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوآوری بیش از ۲هزار شرکت دانش بنیان ارزیابی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..