تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز «انتقام» نزدیک است/تجمع پرسپولیسی ها در آخرین بازی خانگی سال 95

پرسپولیس در حالی از استقلال خوزستان میزبانی می کند که یک انتقام بزرگ از این تیم طلب دارد.

پرسپولیسی ها فصل قبل با وجود امتیاز برابر نسبت به استقلال خوزستان، نایب قهرمان شدند و به خاطر گل های خورده بیشتر و تفاضل گل ضعیف تر نسبت به این تیم اهوازی، قهرمانی را دو دستی تقدیم استقلال این شهر کردند.

این در حالی است که کارشناسان زیادی اعلام کردند حق پرسپولیسی ها بود تا روی سکوی قهرمانی بروند ولی استقلال خوزستان با کمک جوانان خود، قهرمانی را از چنگ پرسپولیس درآوردند.

حالا در این هفته که آخرین بازی در لیگ قبل از پایان سال 1396 است، استقلال خوزستان در تهران، مهمان پرسپولیس خواهد بود. دیداری که نتیجه آن بر سرنوشت قهرمانی این فصل نیز تاثیر بسزایی می گذارد اما مهم تر از آن، سرخپوشان به خاطر از دست دادن قهرمانی فصل قبل، حتما خرده حساب هایی با حریف اهوازی خود دارند.

آن طور که شنیدیم، بازیکنان پرسپولیس می خواهند با کسب یک پیروزی پرگل، انتقام قهرمانی لیگ قبلی را از استقلال خوزستان بگیرند.

مدیران باشگاه نیز در پی نوشتن یک دعوتنامه هستند تا در آخرین دیدار خانگی پرسپولیس در سال 1395، هواداران را دور هم جمع کنند. این می تواند روز بزرگی برای سرخپوشان و همچنین روز سختی برای قهرمان لیگ قبل یعنی استقلال خوزستان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز «انتقام» نزدیک است/تجمع پرسپولیسی ها در آخرین بازی خانگی سال 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..