تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای دومین بار کوه محور زنجان- طارم، چورزق ریزش کرد+تصاویر

ساعت: 10:00 منتشر شده در مورخ: 1395/12/17 شناسه خبر: 1057120

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای زنجان با بیان اینکه کوه محور زنجان- تهم، چورزش برای دومین بار در 24 ساعت گذشته ریزش کرده است، گفت:محور زنجان_ تهم، چروزق مسدود نشده و به همت راهداران زنجانی یکی از باند های محور فوق باز بوده و تردد ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج دستنشان امروز در گفت و گو با عصر زنجان، از ریزش کوه در محورزنجان- تهم ، چورزق خبر داد و گفت: ریزش کوه ساعت 14 عصر روز گذشته در این محور رخ داده است که با تلاش اکیپ های راهداری زنجان پاکسازی و بازگشایی شده بود.

وی با اشاره به اینکه ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز محور زنجان- تهم، چورزق برای دومین بار بر اثر ریزش کوه با مشکلات ترافیکی مواجه شده بود، تصریح کرد: محور زنجان_ تهم، چروزق مسدود نشده و به همت راهداران زنجانی یکی از باند های محور فوق باز بوده و تردد ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان با بیان اینکه تا ظهر امروز محور زنجان- تهم ، چورزق پاکسازی و بازگشایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اکیپ های راهداری در محل حضور دارند و نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام کرده اند.

دستنشان با بیان اینکه رانندگان و مسافران  در صورت مشاهده ریزش کوه در این محور موضوع را سریعاً از طریق سامانه 1816 به مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کنند، افزود:نیروهای راهداری استان زنجان به صورت 24 ساعته آماده دریافت اطلاعات و گزارش های مردمی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای دومین بار کوه محور زنجان- طارم، چورزق ریزش کرد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..